Renault Mascott

Samochód
Renault Mascott
z zabudową skrzyniową

Model Masa całkowita [t] Rozstaw osi [mm] Max. dł. zabudowy [mm] Ładowność [t] Silnik poj./moc [ccm]/[KM]
B 110.35 3,5 3130
3630
4130
4630
3460
4460
5415
6239
1505
1470
1445
1411
2800/106
B 130.35 3,5 3130
3630
4130
4630
3460
4460
5415
6239
1476
1441
1416
1382
2800/125
B110.50 5,0 3130
3630
4130
4630
3460
4460
5415
6239
2979
2943
2919
2885
2800/106
B 130.65 6,5 3130
3630
4130
4630
2956
3938
4954
5960
4336
4316
4284
4278
2800/125

Silnik

Diesel 4 cylindrowy - wtrysk bezpośredni Common Rail.
Moc 106 lub 125 KM, pojemność 2,8 l, głośność 78 dB
Silnik Turo Intercooler, świece żarowe, pojemność układu zmarowania 6,9l,
Płyn niezamarzający w chłodnicy do -40OC

Kabina kierowcy
Kabina 3 miejscowa (stalowa, ocynkowana zabezpieczona kataforetycznie). Czteropunktowe zawieszenie kabiny, kontrolowane strefy zgniotu kabiny, spojler pod zderzakiem, dodatkowy stopień kabiny, ramiona lusterek przystosowane do zabudowy 2,3 m.
Fotel kierowcy zawieszony mechanicznie, fotel pasażera dwumiejscowy, pasy bezpieczeństwa, instalacja do zabudowy radia, schowki na drzwiach, oświetlenie wnętrza, tachograf KIENZLE 13 18 24 dzienny dla jednego kierowcy.

Skrzynia biegów
ZF S5-24 5-biegowa + wsteczny
ZF S6-24 6-biegowa + wsteczny

Układ kierowniczy
Hydrauliczny ze wspomaganiem. Kierownica regulowana w pionie i pochyle Blokada kierownicy.

Zawieszenie
Przód i tył: paraboliczne zawieszenie za stabilizatorem.

Koła
M. 215/75 R 16. Stalowa obręcz koła.

Hamulec główny
Dwuobwodowy niezależny hydrauliczny układ hamulcowy.
Przód i tył: tarcze hamulcowe wentylowane.

Hamulec pomocniczy i postojowy
Sterowany mechanicznie na osi napędowej.

Zbiornik paliwa
1 zbiornik z tworzywa sztucznego 100 l z prawej strony.

Instalacja elektryczna
24V, alternator 65A, akumulator 88Ah, immobilizer, regulacja przednich reflektorów.